субота, 3. март 2018.

Posle duzeg vremena..

-Heeej ljudi. Eto mene ponovo sa vama. Znam da nisam redovna sa postovima, ali sta cu. Skola, knjige, serija, i ne stignem redovno da pisem na blogu.
-Prva sva meseca u ovoj godini proletela su prebrzo. Jedva sam stigla i da trepnem. Jedan deo spusta, ponovo skola, zatim drugi deo raspusta i vec proslo pola februara, ostatak februara je proleteo.
U skoli je za sada dobro, polakobpocibju sa ocenjivanjem.
Desavalo se i dobro i lose, ali Boze moj sve prodje pre ili kasnije.
-Zelim da se zahvalim svakome ko cita i komentarise moje postove. Jako su me obradovali vasi komentari na prethodnom postu. Neizmerno sam zahvalna svima koji me pratite.
-U koliko je zeli da zatrazi neku pomoc, savet ili pak zeli da posalje neku pozitivnu kritiku ili neki savet u vezi bloga mozete se javiti na email: bezelitenemazivota@gmail.com

Pozdravlja vas,
Sanja. ❤


2 коментара: