четвртак, 1. фебруар 2018.

Turske serije koje preporucujem

Heeejj svimaaa, eto mene ponovo. Znam da me nije bilo dugo, izvinjavam se zbog toga, ali i sami znate da se juče zvanično završilo polugodište i da svi radimo na tome da nam ocene budu što bolje. Danas je pri dan raspuste te ću se truditi da u toku ovih dvanaest dana budem što aktivnija.
U današnjem postu ću vam predložiti nekoliko turskih serija koje sam odgledala i koje su mi se dopale.
(P.S. U komentarima obavezno pišite koje serije ste vi odgledali i ne moraju biti turske.)
Počnimo sa postom...
Aa da, umalo da zaboravim neću pisati o čemu se radi u serijama jer postoje osobe koje ne vole da unapred znaju o čemu se radi. Ii da većinu serija koje ću navesti možete gledati na youtube-u.

1. Pun mesec (Dolunay)











2. Feriha













3. Sta ciniti zbog ljubavi (Seven Ne Yapmaz)









4. Crna (Beskrajna) ljubav














5. Zavet










- To je to za ovaj post, ja se nadam da vam se dopada, pisite mi vase misljenje o serijama. ❤❤



1 коментар:

  1. Sjajna ideja. Od serija koje si navela gledala sam samo "Feriha" i na taj spisak bih dodala i "Gospođa Fazilet i njene kćeri".
    https://lenaaalifestyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши