уторак, 17. октобар 2017.

Tipovi ljudi na facebooku

-Heeej ljudi. Znam da me nije bilo dugo i izvinjavam se zbog toga. Upravo sam ugrabila dvadesetak minuta slobodnog vremena i pokusacu da napisem jednam post za tako kratko vreme.

1. Osoba koja konstantno salje zahteve za igrice

-Verovali ili ne ja spadam u ovu kategoriju trenutno. I ako ne volim kada mi neko konstantno salje zahteve za odredjenu igricu, ali ja to radim kada se 'zarazim' nekom igricom pa konstantno igram istu.









2.Osoba koja komentarise slike stare nekoliko godina

-Ovo izuzetno mrzim, ali moram priznati da sam to radila u par navrata dok sam bila u osnovnoj skoli. Tipa ono kada mi neko nesto uradi, pa to upotrebim kao slatku osvetu i malo izblamiram tu osobu,haha.

3. Osoba koja slika sve zivo oko sebe i to deli na facebooku

-I znam da sada u sebi mislite 'Pa postoji opcija da uklonis doticnu/og sa liste prijatelja, ako ti smeta' ali vrlo nam je poznata situacija da vam je  as ta osoba neko od rodbine, pa onda prosto morate da trpite tako nesto.













4.Osoba koja salje sve zivo na chatu

-Sigurno ste imali priliku da bar jednom dobijte poruku sa nekim linkom pa to bude virus ili da od 200 prijatelja dobjete istu poruku zbog one recenice koja glasi 'Ako ne posaljes ovo na toliko i toliko osoba desice se ...' Gluposti, uglavnom. To je nesto sto najvise mrzim u zivotu.


-Iii to bi bilo to, za ovaj post, ja se nadam da vam se dopada. Pisite mi sta zelite da citate na mom blogu? ❤❤
-L

7 коментара:

  1. "3. Osoba koja slika sve zivo oko sebe i to deli na facebooku..."
    Neki ljudi misle da je Facebook dnevnik pa moraju svakih par minuta nešto objaviti. :D

    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je što si se vratila. Slažem se sa tobom oko svega i ovo su definitivno stvari koje najviše ne volim. Ali dobra stvar je što ja nisam toliko često aktivna na facebook-u pa si nekako dam oduška ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Postavljajte pitanja za Q&A

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam već tri godine na facebooku, ali se sjećam onog zahtjeva za igricu s nekom farmom, to me je izluđivalo i baš sam se ismijala kada sam pročitala prvu osobu. Odličan post!

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ajoj bas su mi nedostajali tvoji poostovi, i pitala sam se gde si, draga Sanja, te mi je drago sto si tu! Divna post, jako interesantan i zabavan, ovo su defintivno tipovi koji mene zivciraju hah!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam bila ona koja je svima slala zahtjeve da lajkaju neku stranicu haha. Danas rijetko šta objavim na fb, ali volim pogledati šta objavljuje moja rodbina jer jedino još oni fb smatraju bitnim,hahah. Odlična ideja za post! <3

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post,dok sam više koristila facebook najviše sam mrzila zahtjevi za igricu,toliko iritantno haha.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  7. Definitivno tipovi ljudi koji me živciraju hahah
    Ja spadam u onu skupinu "Uđe na facebook svake prijestupne"
    Odličan post i ideja za njega :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши