среда, 30. август 2017.

Important Notice | Obavestenjee

-Heeej ljudii. Danas sam tu da podelim par informacija sa vama. Prvo svi znate za prvog septembra pocinje skolska godna, samim tim moram da vam kazem da me nece biti svakog dana na blogu. Ne stvara meni toliki problem skola, imala bih vremena, ali je problem sto zivim u internatu i tamo verovatno necu imati internet. Ali cu se potruditi da petkom, subotom i nedeljom ubacujem postove.
Ii jako samo tuzna sto necu biti aktivna jer mi puno znaci vasa podrska i svi vasi komentari. I zelim svima da se zahvalim na komentarima. I veliko HVALA za 119 clanova. VOLIM VAS PUNOOO,PUNOO I LJUBIM. A ako budem mogla ubacicu jedan post veceras i jedan sutra. Nadam se da me shvatate i da cete nastaviti da me podrzavate u ovom blogosvetu. ❤
Ljubiiim vas i voliiim. ❤❤❤


2 коментара:

  1. Simpatican post draga Sanja!Za dva dana gotovo svi krecemo s obavezama, tako da cemo svi biti manje na blogu, te ne brini zbog toga, mi smo tu i radujemo se tvojim postovima!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Biće teško naći vremena i za pisanje i učenje, ali sam sigurna da će tvoji postovi i u buduće biti odlični. :D

    poseti moj blog: https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши