петак, 15. јул 2016.

Summer Tag


-Caoo,svima..Sa novim danom,doslo je vreme i za novi post na mom blogu..Odlucila sam da danas uradim jedan tag..Zapravo,radi se o 'Summer' (tj. letnjem) tagu..Ima jedanaest pitanja,nadam se da ce vam se dopasti.Pa pocnimooo ♥

1.Letovanje iz snova?
-Na letovanje iz snova bih otisla na 'Maldive'..Ta destinacija mi izgleda savrsenoo..Ostavicu vam jednu sliku koju sam pronasla na netu ♥


2.Omiljeno letnje pice?
-Neka bude limunada.♥

3.S'mores ili sladoled?
-Sladoled definitivno. ♥

4.Bazen ili plaza?
-Plazaa♥

5.Da li je bolje letnji dan provesti na plazi ili gledanjem neke serije?
-Na plazi..Jer seriju mogu bilo kada da gledam,a na plazu mogu samo leti da idem.♥

6.Najzabavnija stvar koja se desila tokom leta.
-Neka to bude ono leto kada mi je dosla tetka iz Australije.♥

7.Omiljeni letnji lak za nokte?
-Essence,04 our sweetest day.♥

8.Suncane naocare ili sesir?
-Naocaree ^^ ♥

9.Omiljeni letnji miris?
-Hmm,mozda miris ruze..♥

10.Omiljena BBQ hrana?
-Ako se ne varam,BBQ hrana znaci brza hrana?Je l' da?
Ako sam upravu,ostavicu vam sliku.♥


11.Omiljena knjiga za citanje leti..
-Neka to bude knjiga Aleksandre Poter "Moj gospodin savrseni" ♥

-Ii dosli smo do kraja jos jednog posta♥
Volim vas i ljubiim♥



1 коментар:

  1. Divan post i izgled blog. :)
    Takoder obozavam piti limunadu tokom ljeta.

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши