субота, 16. јул 2016.

Playlist June

-Helooou svima...Evo mene opet,sa novim postom..Opet radim nesto drugacije,hah.Ovakve postove ste mozda vec videli,ali se i meni dopalo pa sam odlucila da i ja uradim ovakav post..♥
Naime,radi se plejlisti za Jun...Postavicu vam pet pesama koje sam najvise slusala tadaa..♥
Nadam se da ce vam se dopasti♥

Projekat -Pazi se

Aca Zivanovic - Opet bih ko pre

Ceca - Drugarice

Rada Manojlovic - Metropola

Aca Lukas i Ivana Selakov - Ljubav u doba kokaina

-To bi bilo to za ovaj post..Malo je kratak, ali se nadam da vam se dopada..
Volim vas☻♥


5 коментара:

  1. Obozavam pjesme Metropola i Opet bih ko pre, slusam ih po cijele dane i predivne su. :)

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Spot za pjesmu Pazi se je snimljen u mom gradu (Baru) i zbog mtoga mi se pesma jedino dopada, haha. Inače volim više stranu muziku. :) Odličan post! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična playlist-a. Imaš predivan blog i učlanila sam se. Sjajan post!♥

    https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. I ja slusam Metropolu od Rade. Ali sam ovi dana opsjednuta novom pjesmom od Dženana Lončarevića Pitam te. Odlična je pjesma, a on mi je najdraži pjevač :)
    Zapratila sam te <3

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam jedno vrijeme bila opsjednuta pjesmom ''opet bih ko pre'' xd
    Inače kul post
    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши