среда, 27. јул 2016.

5 DIY Ideas Hairstyle

-Heloou svima..I danas sam inspirisana zahvaljujucu aplikaciji 'Pinterest'..Provodim tamo deo svog slobodnog vremena,pored svakakvih slika koje vidim tamo, meni su se najvise dopale neke frizure...Danas cu vam pokazati pet frizura,koje su jako jednostavne,a moderne..♥
Zato nastavite sa citanjem..♥♥

1. Desava se da nam tokom leta zasmeta kosa,zbog vrucine..Ova frizura je pravi spas,a jednostavna je..♥♥


2. Frizura koja se moze nositi kako i svakog dana,tako i u svecanijim prilikama..♥
Vredi isprobati ovo, zar ne?


3. Takodje jedna prelepa frizura, ja cu uskoro isprobati ovako nesto na mojoj kosi, a vi?


4. Izgleda savrseno i jako jednostavno..Meni se dopada, a vama?

5. Peta i poslednja frizura u ovom postu je po meni ustvari najlepsa...Uvek najlepse dodje na kraju,zar ne,hah?♥♥
Pletenice koje su sada jako aktuelne,bukvalno ih svako zensko nosi,pa pokusajte ih i vi napraviti..♥♥


-Ii stigli smo do kraja jos jednog posta,nadam se da vam se dopadaju ovakvi postovi..Obavezno komentarisite..♥♥





6 коментара:

  1. Sjajne ideje draga. Hvala ti što si ih podijelila sa nama! :) ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prva frizura mi je prelijepa :)
    Bas je ljetna, nekako opustena :)
    Ostale su mi takoder predobre :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve frizure su sjajne, iskreno jedino mi je poznata poslednja koju poneki put napravim. ❤ Ova ruza od kose iygleda preslatko. ❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Frizure su predivne, samo je problem što ja nisam vješta u pravljenu frizura :/, ali će mnogima ovo biti korisno

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши