субота, 2. април 2016.

BE YOURSELF NOT THE COPY OF OTHERS

Cao svima..Na prvom mestu da vam se izvinim sto dugo nije bilo posta..Ali stvarno ne nalazim vremena za blog,zbog skole i ostalih sitnica..Ne brinite nista,uskoro ide leto i sve cu vam nadoknaditi,obecavamm ..Danasnja tema glasi "Ne kopiraj druge,budi svoj" 



Danas se sve cesce srecemo sa ljudima,koji kopiraju druge..Mene to uzasno iritira..Okej je da se zadesi da jos neka devojka ima iste patike ili torbu kao ja,ali mislim da bas i nije uredu da se devojke medjusobno kopiraju,da im sve stvari iz ormara budu iste..Smatram da svako treba da se razlikuje po necemu i svako treba da ima svoj stil..Ja za sebe mislim da nisam kao ostali,iz prostog razloga zato sto me uzasno iritira to kada u skoli vidim da svi "furaju" isti fazon.Ne volim kada svi decaci nose iste Ari Max bele patike,meni je to jadno..Okej,imas para,ali ne moras bas toliko da budes jadan da nosis ono kao i svi ostali..Takodje me uzasno nerviraju devojke koje kupuju fake torbe i tripiju da su to jako skupe i originalne torbe,a nisu..Razumem nemoju svi para za skupe torbe,satove,suncane naocare itd..Ako si vec kupio/la nesto fejk,ne moras valjda da slikas to odmah i izbacis na instagram..


                                 "NAFURANOST"


-Nazalost morala sam da pomenem i ovo u ovom postu...Mnoge osobe koje me ne poznaju dovoljno,misli o meni da sam nafurana...Ustvari ja nisam ni N od nafurane osobe..Da zensko sam i umem da se lepo obucem,da ukombinujem svari,boje..Ali nisam zbog toga nafurana...Kada osetim potrebu da iskuliram odredjene osobe,naravno uradim to iz prostog razloga da se ne bi nervirala,jer to lose utice na mene..Nafuranost i ja smo dva razlicita sveta..I da nisam nafurana ako spustim neku osobu u drustu koja mene vec dugo vremena spusta i blamira,to radim samo kako bi pokazala da umem i ja da se ponasam prema osalima kako se oni ponasaju prema meni.


Eto nadam se da vam se post svideo pisite u komentarima vase sugestije za sledeci post..♥ 

3 коментара:

  1. Odličan post!


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-učlanila sam se u tvoj blog,pa da li bi mi mogla uzvratiti?

    ОдговориИзбриши
  2. Sanja super post,mozes li mi reci kako se zove aplikacija za citaoce da se mogu prijaviti.Posjetite moj blog <3

    ОдговориИзбриши
  3. Super post draga,vrlo zanimljiva tema...Nastavi nam ovako stalno pisati,željno ocekujem slj post...Follovala sam te :)
    www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши