среда, 9. децембар 2015.

My morning routine

-Heloou svima.Eto odlucila sam da objavim jos jedan post za danas..Pisite mi u komentare ideje za novi post..Danas vam otkrivam moj jutarnju rutinu...Pa pocnimo..




-Prvo sto uradim kada ustanem jeste pijuckanje nesa za dobro jutro xd..Zatim doruckujem,dorucak je svakog dana drukciji tako da vam to nisam slikala..Naravno, kada zavrsim sa doruckom,obavezno operem zube.Ovog puta je to bila 'Signal' pasta za zuce,mada ja to stalno menjam,haha..Ono sto sledece uradim je oblacenje..Ovog puta sam obukla ovu roze majcu na kojoj pise 'PALM SPRINGS' i obicne farmerke,papuce zanemarite,hah..Ono sto uvek radim na kraju jeste sminkanje..Posto je ovo moja jutarnja rutina kada idem u skolu,nisam preterivala sa sminkom..Malo BB kreme i ovog pudera u kamenu,na usne sam stavila ovaj Baby lips u nijansi PINK PUNCH (valjda sam dobro napisala haha xd)
-Kada sve to zavrsim,proverim jos jednom da li sam spakovala sve knjige koje su mi potrebne za ovaj dan i krenem u skolu..

Xoxo <3 

6 коментара:

  1. Jutarnja rutina nam je slična,samo što ja ne doručkujem.Ova šiljica je prelepa kao i tvoje papuče hah :D ♥
    Sjajan post,sviđa mi se. ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Rutina nam je veoma slična. Napisala si predivan post, svaka čast! Papuče mi se jako dopadaju ahhah. :)

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš. Takođe postavi par pitanja za Q&A --> http://allforyou23.blogspot.com/2015/12/uspomene-najava-za-prvi-q.html

    ОдговориИзбриши
  3. sjajne su papuce :)
    ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши